sobota, 3 marca 2012

ROZDZIAŁ PIĘTNASTY

Po zajęciach postanowiliśmy się przejśc. W parku spotkaliśmy Ollego. Zaczowywał się jakby się nic nie stało. Podszedł do mnie  i sie przywitał. Harry chciał się z nim bic ale mu nie pozwoliłam. Harry cały czas był zdenerwowany.
-Uspokuj się. - powiedziałam
-Jak mam byc spokojny?! Gościu do ciebie zarywa a ja mam byc spokojny?!
-Nie krzycz! Przecierz wiesz że ja go nie chce... - Harry nic nie odpowiedział tylko usiadł na ławce. -Jesteś dla mnie najważniejszy i jedyny.
-Ale jestem zazdrosny. Boje się że mi cię ktoś odbierze.
-Nigdy nikt ci mnie nie odbierze. Jestem na zawsze twoja. - powiedziałam i go pocałowałam.
Zrobiło sie ciemno więc postanowiliśmy wrócic do pokoji i od razu poszliśmy spac.
Rano gdy sie obudziłam postanowiłam pójsc do Harrego.
-Czeeeesc kochanie! Pobudka! - zaczełam sie drzec
-Czesc. Ja już nie spie.
-To dlaczego leżysz w łóżku?
-Bo nie moge wstac.
-Dlaaczego? o.o
-Mam zakwasy jak ja pierdole.
-HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
-Nie smiej sie! To jest straszne.
-HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHA Chodź tu sieroto moja. Pomoge ci wstac. - powiedziałam cały czas zacieszając.
-O nie powiem...miłoby było.
-To może ja dzis sama pójde na zajecia?
-Nie! Obiecałem że z tobą bede chodził to pójde.
-Ale ja dam sobie rade a ty chyba...nie za bardzo jestes w stanie.
Chwile musiałam go przekonywac ale wkońcu zgodził się zostac. Ja nie wiem po czym on ma te zakwasy no ale dobra. Zjedliśmy razem śniadanie, posiedzieliśmy i poszłam na zajecia. Zajełam sobie miejsce i zaczeliśmy cwiczyc. Na przerwie postanowiłam ze pójde zobaczyc co u Harrego ale w drzwiach pojawił się Olly. Co ten gościu jeszcze odemnie chce? Czy ja sie jakos niewyraźnie wyrażam czy co. -.-
-Cześc. Co tam? - spytał z uśmiechem.
-Ide do Harrego. - odpowiedziałam chłodno.
-Heh. Nie dał rady przyjsc już dziś czy wolał pobyc z jakąs inna laską?
-Odwal sie ode mnie i od niego.
Nie odwale sie od ciebie. Bedziesz moja zobaczysz. - powiedział przyciskajac mnie do ściany.
-Nigdy nie bede twoja! Spierdalaj. - powiedziałam i uciekłam.
Rozryczałam sie. Nie chciałam w takim stanie isc do Harrego ale nie chciałam też wracac na zajecia. Poszłam połazic po parku. Chodziłam i myślałam co mam robic. Kocham Harrego i nie chce zeby jakiś gościu który sobie wymyślił ze mnie kocha mi coś zepsuł. Sama nie zauwżyłam gdy zrobiło się późno. Postanowiłam już wracac gdy nagle podbiegł do mnie Harry cały przerażony.
-Gdzie ty byłas?! Wiesz jak sie martwiłem?! - mówił przytulając mnie.
-Chodziłam po parku.
-Dlaczego wyszłas z zajęc? - spytał a ja nic nie odpowiedziałam. -Kochanie. Coś się stało?
-Nie...po prostu. Chodźmy już.
-Ej..przecierz widze ze coś jest nie tak.
-Harry..da sie zrobic tak że szybciej wyjde z sanatorium?
-Nie wiem. Ale dlaczego?
-Po prostu..ja nie chce tu już byc. Chce wrocic do domu.
-Zobacze co da sie zrobic. - powiedział i mnie pocałował.
Mam nadzieje ze sie cos uda zrobic. Harry powiedział że jutro pójde do tej baby co tym zarządza. Napewno sie zgodzi. Jak Harry sie uśmiechnie to już moge sie zacząc pakowac. Pochodziliśmy torche. Wróciliśmy i poszliśmy spac. Od tego płakania zasnełam jak trup.
Następnego dnia z rana obudziłam Hazze żeby poszedł się spytac o mój wyjazd.
_______________________________________________________________________
Mam nadzieje ze sie w miare podoba. Jest ciagle 8 komentarzy wiec mam rozumiec ze 8 osób to czyta :D WoW bije jakies rekory chyba.xd No ale cóż. I love you Harry <3

10 komentarzy:

  1. Co za frajer . -.- Niech on się od niej odwali ! Ona jest Harolda i tylko Harolda . Zajebistee ! Chcę kolejny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. uuu.. czyżby coś się miało stać ;DD ? mogą być razem lubię Olly'ego ;D TT; kika1613

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;D jak zawsze ... czekam na następny xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział! Bardzo mi się podoba ;))
    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny rozdział :D czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na następny ; D Ona ma być z Harrym ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział =D
    @natalanm

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny rozdział ;)
    Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. (@VasHappeninGuys) Zajebisty jak zawsze ; ) Czekam na następne <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeeeejuuu! BOOSKI! czekam na nn i informuj mnie na tt albo gg ;D
    (@craazygirl1D i 40290927)
    Zapraszam również do mnie http://xstolemyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń