czwartek, 1 marca 2012

RODZIAŁ CZTERNASTY

ie mogłam spac przez całą noc. Ciągle ryczałam. Nawet nie wiem dlaczego...przecierz on mnie nie zdradził. On ja tylko przytulał...ale za to...jak przytulał. O 7 poszłam na śniadanie <które swoją drogą było obrzydliwe> i potem znowu na jakies zajecia. Nie mogłam się na niczym skupic. Wieczorem postanowiłam zadzwonic do Harrego.
-Częsc kochanie. - odezwał się radosny głos.
-Czesc..
-Co masz taki smutny głosik?
-Harry...ja...ja widziałam twoje zdjecie z jakąs dziewczyną...przytulasz ją.
-Pewnie jakas fanka.
-Nie przytulałes ja jak fanke. - powiedziałam i sie rozłączyłam.
Znowu sie rozpłakałam, gdy nagle jakby z sufitu przedemna pojawił się Olly.
-Co się stało? Czemu płaczesz?
-Nie twoja sprawa! Wyjdź z tąd.
-Ashley..spokojnie. - powiedział i mnie przytulił. Ja zaczełam go walic pięsciami i błagac zeby wyszedł. On mnie tylko przytulał. Potem popatrzył mi w oczy i pocałował... Natychmiast go odepchnełam. On się tylko obrucił i wyszedł. Nie wiedziałam co zrobic. Przecierz ja tego nie chciałam.. no i to on mnie pocałował. Poszłam spac. Rano znowu poszłam na zajęcia. Tam spotkałam Ollego. Unikał mnie. Nie dam sie tak. Wziełam go na bok i zaczeliśmy gadac. Wyjasnilismy sobie wczorajszą sytuacje. To się nigdy więcej nie powtórzy. Skonczyliśmy dziś w miare wcześnie ale ta blondyna powiedziała mi że powinnam isc pospacerowac. Szłam sobie uliczkami i gapiłam na wiewiórki. W pewnym momencie zobaczyłam...Harrego.
Nie wiedziałam co zrobic. On podszedł do mnie.
-Cześc kochanie. - powiedział i mnie przytulił.
-Harry? Ale co ty tu...?
-Przyjechałem. Wydaje mi się że musimy pogadac.
-Chyba tak... - Hazza chwycił mnie za reke i spacerowaliśmy.
-Ta dziewczyna ze zdjecia...
-Harry...ja musze ci cos powiedziec.
-Najpierw ja. Chce się wytłumaczyc. A wiec ta dziewczyna to była moja kuzynka. Bardzo ją kocham, a dawno jej nie widziałem. Przyjechała wczoraj do Londynu i spedziłem z nia cały dzien. Dlatego też nie dzwoniłem.
-Kuzynka?
-Tak.. A ty co mi chciałas powiedziec?
Nic nie odpowiedziałam tylko się rozpłakałam.
-Kochanie co się stało? - spytał Harry przytulając mnie.
-Poznałam tu takiego kolege..Ollego. Wczoraj po rozmowie z tobą on do mnie przyszedł i mnie pocałował. Ja tego nie chciałam. Ale ja...Sama nie wiem co powiedziec. Przepraszam.
-POCAŁOWAŁ?
-Tak...
Przez jakieś 15 minut Harry nic nie mówił. Siedzieliśmy w ciszy. Wkońcu się odezwał:
-Nie płacz już. - przytulił mnie.
-Nie chce cię stracic...
-Nie stracisz. Kocham cię. Za duzo razem przeszlismy zeby to teraz kończyc. - pocałował mnie.
Poszlimy się przejsc po parku. Łazilismy, śmialiśmy się - tak jak dawniej. Zaczelo się robic ciemno wiec poszliśmy do pokoju.
-Kiedy musisz wracac? - spytalam
-Hmmm...Ty zostajesz tu jeszcze przez 10 dni tak?
-Tak
-No to świetnie się skałada bo ja też.!
-Seriooo?
-Heh..tak. Chce byc z tobą. Nie wytrzymam już dłużej. - zaczeliśmy się całowac.
Może i by do czegoś doszło ale do pokoju weszła pielęgniarka i oznajmiła Harremu ze jak chce zostac to w innym pokoju. Szkoda :( Ale może to i lepiej. Po 10 minuatch od jego wyjscia dostałam smsa " od Harry: Już tęsknie xx" Jaki on jest kochany. Pisaliśmy tak całą noc.  Wkońcu wykończona zasnełam. Miałam tu odpoczyac, a ja smsuje z Haroldem całą noc.
Rano obudził mnie pocałunek w policzek.
-Tęskniłam za takimi podutkami. - powiedziałam
-To moze jeszcze raz? - powiedział i mnie pocałował.
 Zeszliśmy na śniadanie i Harry postanowił że pójdzie ze mną na zajęcia.
Mata - 10 zł, Nauczyciel - 50 zł, widok Harrego na jodze - bezcenny.
_____________________________________________________________________
Joga w sanatorium to było jesyne co mogłam wymyślec.xd Tak se pomyślalam ze troche szczesia se wprowadze ale nie wiem czy sie uda. :)

8 komentarzy:

  1. super rozdział :), ale ja chce jakiegoś DRAMATU ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam się podoba. Boskie <3 Zapraszamy do nas : http://i-feel-myself-fall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnee, czekam na następny rozdział xd

    OdpowiedzUsuń
  4. takk, bardzo fajny rozdział ;)) czekam na kolejny ;*
    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny =]
    @natalanm

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny , czekam na następny < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hah .. Mata - 10 zł, Nauczyciel - 50 zł, widok Harrego na jodze - bezcenny ..dobre :D
    Rozdział świetny *.*
    @AnneHaligh

    OdpowiedzUsuń