niedziela, 5 lutego 2012

ROZDZIAŁ CZWARTY

Ten tydzień to była jakaś masakra. W szkole ludzie nie dawali mi spokoju. Wszyscy nagle postanowili sie ze mną zaprzyjaźnic. Boszz...dałbys takim troche rozumu.! Moja mama codziennie mi powtarza że bedzie za mna strasznie tesknic, a tata daje "dobre rady". Samolot mam o 16:20. Właśnie wyjechalismy z domu. Nie mogłam sie doczekac spotkania z Harrym i chłopakami. Strasznie za nim tęsknie, mimo że znam go tak krótko. Przeszłam już odprawe i za chwile będe wsiadac do samolotu.
Podróż mineła dobrze. W samolocie dawali takie fajne kanapki. NARESZCIE! Londujemy na lotnisku w LONDYNIE. Jeszcze tu nie bylam ale już kocham to miasto. Wyszłam. Wziełam moje walizki co ich miałam pięc wiec wyglądałam jak jakiś wielbłąd. Gdy tylko wyszłam zobaczylam cale One Direction. Rzuciłam walizki i podbiegłam do Harrego. On wziął mnie na ręce i zaczął obracac w kółko. Gdy nareszcie mnie postawił zaczeliśmy się namiętnie całowac.
-Ludzie.! Jesteśmy w miejscu publicznym. - powiedział Niall
-Strasznie za tobą tęskniłem. - powiedział Harry patrzac mi w oczy.
-Ja za toba jeszcze bardziej. - powiedziałam i jeszcze raz go pocałowałam.
-Dobra. Wy sie tu miziacie a nam jest zimno. - powiedział Lou
Chłopcy wzieli moje walizki i pojechaliśmy do domu. Drzwi otworzyła nam mama Harrego.
-Dzień dobry Ashley.! Miło że już przyjechałas. - powiedziała ciepło sie usmiechając.
-Dzień dobry. - odpowiedziałam
Ten dom był NIESAMOWITY. Miał chyba z 4 piętra, a w okoł domu znajdował się cudowny ogród. Nie moge uwierzyc ze będe tu teraz mieszkac.
Usiedliśmy w salonie. Niall zrobił nam herbaty i pogadalismy chwilke. Potem Harry powiedział ze pokaże mi mój nowy pokoj i poszliśmy na góre.
-To tutaj. - powiedział i otworzył drzwi.
-WOW. Jak tu ładnie. - powiedziałam i usmiechnełam się do niego.
-Ciesze się ze Ci się podoba. - podszedł do mnie i mnie pocałował. - Strasznie za tobą tęskniłem.
Całowaliśmy się z 10 minut i nagle uslyszeliśmy że drzwi się otworzyły.
-Nie przeszkadzam? - spytał Lou
-Nie no co ty stary. Tylko cie całujemy. - powiedział z sarkazmem Harry.
-Chcialem tylko pogadac, ale skoro jestem intruzem to sobie pójde. - powiedział Lou i skierował sie w stronę drzwi.
-Nie no co ty. Zostań. - powiedziałam i się uśmiechnełam.
Lou został i pogadalismy chwile. Głównie o mnie i o Harrym. Lou miał 300 pytan na sekunde, a my na wiekszośc nie potrafilismy odpowiedziec. Gadaliśmy tak i w pewnym momencie zasnełam. Byłam bardzo zmęczona lotem i ta cała przeprowadzką.
Następnego dnia od razu po obudzeniu poszłam do łazienki w moim pokoju i zeszlam na dół do kuchni. Siedzieli tam już wszyscy, a mama Hazzy robila śniadanie.
-Dzien dobry. Cześc wszystkim. - powiedziałam gdy weszłam
-Czeeeeesc.! - odkrzyczeli wszyscy
-Cześc kochanie. - powiedział Harry i pocałował mnie w policzek.
-Jesteś głodna ? Mamy jajecznice. - powiedziała mama Harrego.
-Poproszę. - powiedziałam i już po chwili dostałam talerz z jajecznicą.
Po śniadaniu poszlismy do salonu.
-Chłopaki, Ashley ja wyjeżdzam na tydzień do Doncaster. Dbajcie o siebie. - powiedziała mama Harrego.
-OK mamo.! O nic sie nie martw. - odkrzyknął Harry.
-Ale jak to? Mieliśmy mieszkac z twoją mama. - powiedziałam do Hazzy
-Tak.Ale moja mama czasem jeździ do mamy Louisa na plotki itp. - powiedział i dal mi buziaka w policzek.
-Aha. To co bedziemy dzis robic? - spytałam wszystkich.
-Siedziec z wyłożonymi nogami przed telewizorem - powiedział Zayn
-I zamówimy sobie pizze. - dodał Niall
-Chłopaki.! Jestem pierwszy raz w Londynie. Chce pójsc go zobaczyc. - powiedziałam
-Racja. Chłopaki ruszamy dupy i idziemy oprowadzac Ash po Londynie.!! - krzyknął Harry
Wszycy poszli se ubrac i po 20 minutach wszyscy bylismy gotowi do wyjscia.
Bylismy chyba wszędzie. Widzieliśmy Pałac Buckingham, Big Ben, jechalismy czerwonym autobusem. dzwoniliśmy z czerwonej butki telefonicznej, byliśmy na London Eye itp. Po prostu WSZĘDZIE.!
Gdy weszliśmy do domu wszyscy byli wykonczeni i poszli do pokojów. Po jakiś 15 minutach przyszedł do mnie Harry.
-Jak ci się podoba Londyn ?
-Jest piekny. Jeszcze piękniejszy jak zwiedza sie go z tobą. - podeszłam do niego i go pocałowałam
Całowaliśmy się bardzo namiętnie. W pewnym momencie Harry chciał mi wsadzic ręce pod bluzke, ale ja go odepchnełam.
-Harry ja nie chce.
-Dobrze. Jeśli nie jesteś gotowa to ja to zrozumiem. - powiedział i się usmiechnąl
-A jak juz tak jesteśmy. To opowiedz mi WSZYSTKO o twoich byłych dziewczynach
-Noooo.......
-Opowiadaj. Ile miałeś dziewczyn ?
-Nooo.... ja to miałem z 16.
-ILE?! - spytałam zdziwiona.
- Ale wieksozsc to była tylko tak żeby z kims byc.
-Tym bardziej jestem ciekawa. Opowiadaj wszystko.!
-No wiec miałem 16 dziewczyn. Tak na serio podobały mi się tylko trzy. Co moge jeszcze powiedziec?
-Z wszystkimi się całowałes ?
-Tak.
-Z którąs spałes ?
-Pytasz sie mnie czy jestem prawiczkiem?
-No tak. Jesteś ?
-Nie.
-A z iloma spałes ?
-Z dwoma.
-Aha -.-
-Ale na zadnej nie zależało mi tak jak na tobie. Z zadną inną nie czułem się tak jak z tobą.
-Pewnie juz to kiedyś mówiłes.
-To mój pierwszy raz. - powiedział i mnie pocałował. - A ty?
-Ty jesteś moim trzecim chłopakiem. I jestem dziewicą.
Pogadaliśmy tak chwile i zasneliśmy. Rano do pokoju wparował Niall z Louisem i zaczeli się drzec ze razem spaliśmy. Co za pojeby.! Jesus Maria i ja mam z nimi mieszkac. -.- Niestety...bardzo się zawiedli jak zobaczyli że jesteśmy w ubranaich.
Zeszlismy na śniadanie. BOSZZZ JAKIE ZAYN ROBI PYSZNE NALEŚNIKI.!
Dziś chłopaki mają  nagrania. Do studia dotarliśmy po jakis 10 minutach jazdy samochodem. "One Direction acoustic". Tak będzie się nazywała płyta, na którą dziś nagrywają. Jak tylko weszli do studia i usłyszałam pierwsze dźwięki zaczełam się drzec jak pojebana.
-Ashley coś sie stało ? - spytał Zayn
-JA JA JA JA JA JA.! JA WAS KOCHAM CHŁOPAKI.! - darłam się i latałam po całym studiu.
-Ej. Chyba zapomnielismy, że ona jeest nasza fanką. - powiedział Liam
-Myślicie, że jej przejdzie ? - spytał Niall
-Z doświadczenia sądze że nie. - powiedział Zayn
-Mam pomysł. - powiedział Harry
Harry podszedł do mnie i mnie pocałował.
-Kochanie. Kocham Cie jak cholera ale do nagrań potrzebujemy ciszę.
-OK OK OK OK.! Postaram się opanowac.
-Ciesze się. - powiedział i skierował się do studia.
Patrzyłam się na nich jak w obrazem z 2 godz. Potem wziełam sobie laptoa i weszłam na twittera. Tam oczywiście też szaleństwo. Jedni ludzie piszą mi ze mnie kochają a inni ze nienawidzą. No i mega spam oczywiscie. Nagle miałam 357 tys. followersów. Odpisałam kilku ludzią i follownelam ich. Mieli podjarke. Nie wiem z czego bo ja sławna nie jestem no ale w sumie...też tak kiedys miałam więc rozumiem.Po skończonych nagraniach wrociliśmy do domu. Chłopaki zamówili pizze i właczyliśmy jakis horror. Ja oczywiscie wiekszosc filmu spedziłam na panicznym chowaniu sie za Harrego, którego to starsznie śmieszyło. Po filmie rozeszliśmy sie do pokoi. A ja i moja wielka wyobraźnia wymyślałysmy niestworzone historie. Wkońcu nie wytrzymałam i poszłam do pokoju Harrego.
_________________________________________________________________________
Pierwotna wersja wyglądała inaczej ale myśle ze tak jest troche lepiej. Chociaż nie za bardzo mi sie podoba. Brak mi pomysłów - co jest dziwne z moja wyobraźnia.xd Niall miał dzis audycje może to dlatego.! <3 A wgl...jaki on ma cudowny głos.!! Postaram sie wprowadzic do opowiadania  troche wiecej reszty chłopaków. Jak juz czytacie to dodajcie komentarz plissss :)

15 komentarzy:

  1. podoba mi się. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. a i znowu w takim momencie? ; > nie dziw sie co moja wyobraźnia teraz wyczynia z nimi ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne jest :D wgl to lubię to w jaki sposób piszesz :3
    czekam na nn :D

    @nessy_xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. ejjj to jest super pisz więcij =D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie piszesz czekam na nowy rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne! czekam na następny rozdział! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww niesamowite ! <3
    Proszę, dodaj następny, nie mogę się już doczekać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne! ;) nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne opowiadanie, bardzo się wciągnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurdee.. wciągnęłaś mnie! Pisz więcej! Jest świetne! Informuj mnie na tt o kolejnych rozdziałach: @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeeeyy !! Dawaj następny ! *_____*

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem Ci że masz na prawdę talent ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. GAAAAAASZ !!! ALE MNIE WCIĄGNĘŁAŚ ! XD

    OdpowiedzUsuń