środa, 8 lutego 2012

ROZDZIAŁ SIÓDMY

Obudziłam się wtulona w Harrego. On już nie spał i głaskał delikatkie moje włosy.
-Dzien Dobry kochanie. - powiedział mój najwspanialszy chłopak pod słońcem.
-Dzień Dobry. - odpowiedziałam i go pocałowałam.
Leżeliśmy w łóżku jeszcze przez pół godziny przytulacjąc się i całując. Wkońcu wstaliśmy i poszliśmy coś zjeśc.
-Witamy naszą zakochaną parę! - powiedział Lou
-O co wam chodzi? - spytałam.
-Nie musicie udawac...było słychac w nocy. - powiedział Zayn
-I to bardzo dobrze. - dodał Lou
Zaczerwieniliśmy się troszke z Haroldem i staralismy uniknąc rozmów o naszym stosunku co był dosc trudne.
W szkole jak zawsze spotkaliśmy Kelly i znów daliśmy jej do zrozumenia żeby sie odpierdoliła. Byłam przyodpowiedzi na biologi. Boszz...Ja moge odpowiadac ale z anatomi Harolda a nie jakieśjsc zaby.
Po szkole poszliśmy na lody. Za każdym razem gdy patrzyłam w te jego piękne oczka zakochiwałam się na nowo. W pewnym momencie podbiegły do nas fanki.  Harry dał im kilka autografów i porobiły kilka zdjęc. Poczym Hazza powiedział im że chce pobyc ze mna i sobie poszły, a my postanowilismy wrócic do domu.
Gdy tylko weszliśmy do domu Lou zaczął krzyczec że gramy w rozbieraną butelke. Na szczęście udało mi się ich przekonac na tą taka gre co ma się plansze z kółkami w róznych kolorach i sie losuje na jaki kolor ma sie postawic rece i nogi. Nigdy w życiu nie śmiałam się więcej niż podczas tej gry. Na samym koncu wszyscy na siebie padliśmy robiac wielka kanapke. Na samym dole był Liam (biedaczek) potem Lou, Niall, Harry, Ja i Zayn. Ten to sie tylko bał żebysmy mu fryzurki nie zepsuli. Po grze byliśmy wykończeni i poszliśmy spac.
Następnego dnia zaspalismy do szkoły. Wybiegliśmy z domu i dotarliśmy 5 minut po dzwonku. Dostaliśmy opieprz -.- Jak zawsze. Tylko zazwyczaj za to że sie trzymamy za ręce w szkole.
Po szkolw wrócilismy do domu i zobaczylismy że jesteśmy sami. Poszlismy do Harrego do pokoju. Zaczełam oglądac zdjecia na jego ścianie. Miał ich sporo; z rodziną, przyjaciółmi i różnymi gwiazdami. Przypewnym zdjęciu się zatrzymałam a Harry podszedł od tyłu i mnie przytulił.
-Skąd masz to zdjecie? - spytałam.
-Jak mógłbym go nie miec. Przecierz to  nasz pierwszy pocałunek.
-Ale byliśmy tam sami.
-Nigdy nie mógłbym zostac sam z fanką. Ochrona zawsze na mnie patrzy. I jeden z ochroniarzy je zrobił.
-Nie powiedziałeś mi o tym -.-
-Nie chciałem żebyś czuła się niezręcznie. Chciałem żebyś była sobą. Wybaczysz mi?
-Zastanowie się. - Harry mnie pocałował
-Tylko tyle? Myślałam że to przeprosiny a ja jestem bardzo obrażona.
Harry wziął mnie na ręce i położył na łóżko cały czas całując. W pewnym momencie zaczął mnie strasznie łaskotac.
-Harry błagam przestań.! Ja już nie dam rady.! - zaczełam sie drzec na caly dom gdy nagle do pokoju wbiegli chłopcy.
-Moglibyście cieszej? - spytali chórem.
-Chłopcy my sie tu nie kochamy tylko ten bandyta mnie atakuje! - powiedziałam
-Ja?! Bandyta?! - powiedział Harry i zaczął mnie jeszcze mocniej łaskotac.
-Nie wnikamy w wasze sprawy. - powiedział Lou i wyszli wszyscy z pokoju.
-A tak właściwie to dlaczego się nie kochamy? - spytał Harry i zaczął mnie całowac po szyji.
-Bo nie.! - powiedziałam i go odepchnełam.
-Ej. Jak tak można?  - zrobił mine smutnego pieska
-Można. - powiedzialam i dałam mu buziaka w policzek. Potem poszłam do łazienki i zasneliśmy wtuleni w siebie.
Kolejny nudny dzień w szkole. Chłopaki mają dziś miec wywiad w radiu więc Harrego zwolnili wcześniej. Ja musiałam niestety zostac. Ale od razu po szkole postanowiłam tam pójśc. Szłam powoli bo miałam sporo czasu gdy nagle poczułam silne uderzenie w tył głowy. Zemdlałam i upadłam. Ocknełam się w jakimś dziwnym pomieszczeniu. Byłam związana.
______________________________________________________________________
NIC nie mogłam dziś wymyślec. Ten dzień był serio do dupy. Pisałam ten rozdział 3 razy. :// PRZEPRASZAM ZE TAKI KRÓTKI. Jutro postaram sie dodac troche dłuższy. Dziekuje wam strasznie za te 14 komentarzy pod poprzednim <3 Mam nadzieje ze teraz bedzie jeszcze wiecej.:)

9 komentarzy:

  1. Oczywiście boski rozdział !
    Wiem że miałaś dzisiaj trudny dzień , ale bywa !
    Czekam na następny !
    Kocham cię ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę cudowny rozdział ! :)
    Kocham Cię normalnie xd <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział!
    Czekam na następny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Uwielbiam twój blog! I love you! <3
    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  5. ej no to jest mega pisz pisz!!! =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział. Czekam na nowy, ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. osz kurka ;o
    hahahahah Lou <3 kochany nasz <3
    czekam na następny oczywiście <3
    ~kingasless

    OdpowiedzUsuń
  8. ojojoj, końcówka jak zwykle najlepsza *__*
    wyczuwam kolejny ciekawy rozdział, na którego oczywiście z niecierpliwością czekam :D

    @nessy_xxx

    OdpowiedzUsuń