poniedziałek, 20 lutego 2012

ROZDZIAŁ DWUNASTY

-Z badań wynika, że w pani organizmie zaszły ostatnio zmiany. Wydaje mi się że ostatnio stało się coś przemołomowego w pani życiu. Mogła też pani przeżyc jakiś spory stres. Wiem..że nie jest już pani dziewicą. Może to stres z powodu pierwszego współżycia. Ale wiem też że była pani u nas ostatnio z ranami po porwani i to też może byc przyczyną. Pani żołądek przestał poprawnie funkcjonowac. W szpitalu zostanie pani na jedną noc. Na obserwacje.
-Alee..to coś poważnego jest?
-Nie wiemy. Moge pani takiej informacji udzielic jutro rano.
Poszłam sie przebrac w piżamke i potem do mojej sali. Harry zadzwonił do chłopaków ze jestesmy w szpitalu i że zostane na noc więc przyjechali do mnie po 10 minutach.
-Ashley?! Co sie stało?! - wykrzyczał Niall.
-Jestem przemęczona. Musze zostac na obserwacji.
-Napewno? Tylko to? - dopytywał Zayn
-Napewno. Wszystko ok.
-Jakby było ok to byś była w domu. - powiedział Liam.
Dostałam pouczający wykład od chłopaków. Po pół godzinnej męce przyszedł lekarz i powiedział, że musze odpocząc. Chłopcy opuścili salę, a ja zasnełam.
Gdy się obudziłam obok mnie siedział Harry i trzymał mnie za ręke. Gdy tylko zobaczył, że się budzę pocałował mnie.
-Dzien dobry kochanie. Jak się czujesz? - spytał
-Dzień Dobry. Całkiem dobrze.
-Lekarz zaraz przyjdzie zaobaczyc jak się czujesz.
-Ok. A gdzie reszta?
-Śpią na korytarzu.
-Śpią?  To wy nie byliście w domu?
-Nie. Całą noc byliśmy w szpitalu.
Rozmowe przerwał na doktor. Zbadał mnie i stwierdził, ze wszystko w porządku. Za pół godziny mam dostac wypis.
Harry pomógł mi się ubrac, a w tym czasie chłopaki zdażyli się obudzic. Do szpitala przyszły też Eleanor, Danielle i Ewelina. Gdy tylko dostałam wypis pojechaliśmy do domu. Niestety, będe musiała pojechac do sanatorium zeby odpocząc. To jest chyba jakas ukryta kamera -.- Zaraz mi tu Kajzer z Vizirem wyskoczy albo Ibisz zatrzepie włosami. 2 Tygodnie bez chłopaków! Ja umre z tęsknoty. Ale że pojechac mam dopiero za 4 dni więc narazie cieszę się, że moge z nimi byc.
Po powrocie do domu Zayn nakazał nam usiasc na kanapie bo chce nam coś powiedziec.
-Skoro jesteśmy tutaj wszyscy to ja chciałem wam powiedziec, że chcemy razem z Eweliną oficjalnie przyznac, ze jesteśmy razem.
-Zajebiscie! To moze dziś na koncercie? - powiedział Niall
-Właśnie o to chciałem zapytac. Nie mielibyście nic przeciwko temu, żebysmy to dziś powiedzieli?
-No co ty stary.! - powiedział Harold.
Ewelina na koncert ubrała zajebiście piękną sukienke. Wyglądała tak ze...WOW. W połowie koncertu Zayn poprosił Eweline na scene i ogłosił ze są razem. Fani zrobili takie wielkie WTF?! ZAYN MALIK KOCHA KOGOS BARDZIEJ NIŻ SWOJE WŁOSY! Szok o.o Wtedy na scene weszłam ja, Danielle i Eleanor, a chłopaki zaspiewali What Makes You Beautiful. Czułam się tak jak wtedy na tamtym koncercie, kiedy poznałam Hazze. Jedynie co to glos mu sie troszeczke zmienił. No ale co tam. Staje się mężczyzną. Moim mężczyzną.
Po koncercie pojechaliśmy do domu. Ja z Hazą poszliśmy do sypialni. On mnie zajebiscie pociaga. Spędziliśmy jedną z najprzyjemniejszych i najgłośniejszych nocy w życiu.
Rano obudziłam się wtulona w Harrego. On jest taki idealny. Ten dzień to była jakaś masakra. One Direction mieli wywiad w TV, a potem spotkanie z fanami. No nie powiem żebym nie była zazdrosna jak Harry przytulał te wszystkie ładne laski. Powrót do domu też nie był lepszy. Był jakis wypadek przez co zrobiły się korki.
Przez kolejne dwa dni siedzieliśmy w domu. Gadaliśmy, oglądaliśmy filmy i znowu gadaliśmy. Co wchodziłam na TT to w trendsach było coś o zwiazku Eweliny i Zayna. Widac ludzie jeszcze nie ochłoneli. Teraz jedyny do wzięcia został Niall.
Przyszedł ten dzień. Jade do sanatorium. Znajduje się ono niedaleko Liverpoolu wiec polece samolotem. Na lotnisku wszyscy płakaliśmy. Nie chciałam wyjeżdzac. Harry mnie przytulal i całował. Bede za nim okropnie tęsknic.
_______________________________________________________________
Prosze bardzo.:D Ostatnio torche lepiej z komentarzami mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej. ♥ Tn moj blog to jak serial brazylijski jedno sie nie skonczy a już cos drugiego sie zaczyna.xd No ale co ja zrobie że mam najebane w głowie. :D

8 komentarzy:

  1. Zajebiste ! ♥
    Czekam na następny ! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny rozdział <3 Czekam na następny ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne..!
    @natalanm
    =] <3

    OdpowiedzUsuń
  4. suuper ;D czekam na następny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świeeetny . :) :D Czekam na kolejny . <3
    @AnneHaligh

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny :) czekam na nastepny rozdział! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny rozdział, serio podoba mi się ;))
    czekam na następny ;*
    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń