czwartek, 16 lutego 2012

ROZDZIAŁ DZIESIĄTY

Wszystko układało się idealnie. Po jakimś czasie zaczelam chodzic do szkoły. Połowa mnie nienawidziła bo przezemnie Kelly już z nami nie chodzi a druga połowa była mi za to wdzięczna. Nie było mnie dosc dlugo wiec nauczycielka przydzieliła mi osobe do pomocy - Amy. Nie byłam z tego zadowolona bo sądze, ze dałabym sobie sama rade no ale nie będe sie kłucic.
Na przerwie dziewczyna do mnie podeszła.
-Cześc - powiedziała z uśmiechem.
-Cześc.
-To kiedy chcesz sie spotkac?
-Moze byc dzis?
-Jasne.! A gdzie?
-Może byc u mnie? Wiesz gdzie mieszkam?
-Oczywiście ze wiem.! No to do zobaczenia.
Jej wieczny uśmiech mnie przytłacza . Nie ogarniam takich ludzi...jak można byc tak wiecznie szczęsliwym. Czy tacy ludzie nigdy w życiu nic nie przezyli. W kloszu żyja czy co -.- No ale dobra. Przyjdzie dzis na godzine moze i pójdzie...bedzie spokój.
Po powrocie do domu przygotowałam ksiażki i czekałam na Amy. Przyszła punktualnie. Co do sekundy -.-
-Cześc. Moge wejsc. - powiedziała z tym wkurzającym uśmiechem.
-Cześc. Wchodź.
-Jesteś sama?
-Tak. Ale za chwile pewnie przyjdą chłopcy.
-Aha.
Zaczeła mi tłumaczyc chemie. Powodzenia jej życze. Jedyną chemie którą ogarniam to ta między mną a Haroldem. Cholernie sie nudziłam. Nagle do domu weszli chłopcy.
-Czeeeeśc.! - zawałolali.
-Czesc chlopaki. To jest Amy. Bedzie mnie douczac. - powiedziałam
-Czesc Amy. - powiedzieli.
-Cześc chłopaki. Czesc Harry. - powiedziała
-To my nie przeszkadzamy. Uczcie sie. - powiedział Harry i pocałował mnie w policzek. Chłopcy wyszli.
-Długo jestes z Harrym? - spytała Amy
-Prawie dwa miesiace.
-Poznaliście sie na koncercie?
-Tak.
-A moge ci zadac dziwne pytanie?
-Jasne.
-Śpicie razem?
-Yyyy. To chyba nie twoja sprawa czy ja sypiam z moim facetem.
-Tak...masz racje.
Zrobiło sie dziwnie. Sytuacje rozluźniła Ewelina, która właśnie weszła do domu.
-Czesc. To jest Amy. - powiedziałam
-Czesc Ash. Cześc Amy. Jest Zayn? - spytała
-Tak. Jest z chłopakami na górze.
-Ok. Pójde do nich.
-Kto to jest? - spytała Amy.
-Ewelina. Nie oficjalna dziewczyna Zayna.
-Dziewczyna? o.o
-Tak. Nie przyznają się ale widac że jest coś wiecej między nimi.
Pouczyłyśmy się jeszcze troche. Ja oczywiście dalej nic nie rozumiem ale nie chciało mi sie już siedziec nad ksiażkami. Amy sobie poszła a ja dołączyłam do reszty.
-Co robicie? - spytałam
-Gramy w butelke. Grasz z nami? - spytał Niall.
-No jasne!
Akurat wypadło na Zayna, ktory wybrał prawde.
-Chcesz chodzic z Eweliną? - spytał Harry.
-Harry! - nakrzyczłam na niego.
-No co....inaczej nigdy sie nie przyzna.
Zayn papatrzyła na Eweline:
-Tak.
-Co tak? - spytał Liam.
-Chce chodzic z Eweliną. Tylko nie wiem czy ona chce chodzic ze mną. - cały czas patrzył jej w oczy.
-Nie pamiekuj stary! Zaraz ją wypytamy tylko butelka zakrece. - powiedział Niall
-Nie trzeba. Tak Zayn. Chce. - powiedziała Ewelina
Zayn wstał i ją przytulił. Jak oni ładnie razem wyglądaja. Przestalismy grac. Nikomu sie już nie chciało. Jutro moje ciacha mają wywaid w TV rano wiec muszą sie wyspac. Poszliśmy sie wszyscy wykompa i do łóżeczek. Gdy kładłam się spac poczułam czyjąs ręke na mojej talii. Harry zaczął mnie całował po szyji potem niżej. Potem chyba każdy się domyśla co sie stało. Gdy już skończyliśmy Harry sobie przypomniał, że nie założył prezerwatywy. Ja pierdole o.o A co jak zaszłam w ciąże?! Ja nie moge miec dziecka. Nie chce miec dziecka! Jak można zapomniec condoma założyc?!
_______________________________________________________________
Wiem ze żadko...ale widzicie brak weny. Wszystko takie naciągane i na siłe jest. Ale ten.. jakby coraz mniej komentarzy wiec chyba rzeczywiście coraz bardziej do dupy pisze.xd Dziesiąty rozdział.! <3 Tak okrąglutko. Robimy PARTY HARD.! PARTY TIME ALL DAY ALL NIGHT DJ MALIK DJ MALIK.!

12 komentarzy:

  1. Yaaay jak końcówkę czytałam miałam ciarki :D
    No cóż, może i masz brak weny, ale moim zdaniem i tak wspaniale : ) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj głupiutki Harold..;p
    Ciekawe co teraz...?? ;O
    Czekam na następny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste . ; ) < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. O boże, pewnie będzie w ciąży, ja to czuje xd
    Haha fajny rozdział i czekam na kolejny ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Takk, bardzo fajny rozdział ;))
    Szczerze mówiąc przewidziałam tą sytuację z ostatnich kilku zdań :)
    Podoba mi się to opowiadanie. Czekam na kolejne rozdziały ;**
    @AlexxAllleeexx

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega . Chcę następny . :) <3 @maaluutkaax33

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurde , ale obiecaj że jak będzie w ciąży to nie skończysz tego opowiadania . Super rozdział , dodaj nowy dzisiaj ; ) I odwiedź mój .

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział, ale obiecaj że to skończy sie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ej no dziewczyno jesteś wielka kocham te twoje
    opowiadania
    <3 =]
    @natalanm pisz

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń